Friday, January 7, 2011

crite bdak kepala btu...

nie ialah dak pling sengal skli.....
yg ske ckp ohhhhhhhhhhhhh............
lam umh nie suare dye laa yg pling kuat n lantang.........
sekli aku sepak xjdi kakah pe2 pun........
wt kt aku blk de laa............................
ayh n mk dye daa berbuih mrh ke dye.......tp still sme.....
cita2 nk jdi TUDM.........
tp dgil nk mmpuh.............
tdo buas nk mmpuh..............eeeeeeeeeeeeee....de gak kn aku ggit dak nie mse dye tdo.....
bwau snyp kot...hahahahahaaha


pic nie aku ambk mse kte owg g sakan...........
beli bju pengawas dye laa.......
nk jdi pengawas laa konon.......nie laa dak yg pling poyo skli.....
mlas pe taik.............kedekut nk mampuh..................
tp leh gk aku ase de adq wlapn dak nie spupu aku........
k laaa bce laa kisah dak nie laen hri lak....
de bnyk md ag aku nk cte sal dak kepala batu nie.....huhuhuhhuhu

No comments:

Post a Comment

Search This Blog